اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

۲۰ عضو جدید دادستانی عمومی دبی در حضور محمد بن راشد سوگند قانونی یاد کردند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، در حضور صاحب السمو شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی، و با حضور سمو شیخ احمد بن محمد بن راشد آل مکتوم، معاون دوم حاکم دبی، ۲۰ عضو جدید دادستانی عمومی دبی سوگند قانونی را در ساختمان اتحاد در دبی ادا کردند.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به اعضای جدید دادستانی خوشامد گفت و برای آنها در انجام وظایفشان آرزوی موفقیت کرد. وی از آنها خواست که رسالت خود را به بهترین وجه انجام دهند، زیرا نقش آنها در برجسته کردن حاکمیت قانون و تأکید بر آن با صداقت و احساس مسئولیت در قبال جامعه و تک تک افراد آن بسیار مهم است. دستیابی به عدالت باید هدف اصلی آنها باشد، تا امنیت جامعه حفظ شود و مبانی پیشرفت و شکوفایی آن تثبیت گردد.

شیخ محمد بن راشد به اعضای جدید دادستانی توصیه کرد که به توسعه مداوم توانمندی های خود بپردازند تا با تحولات سریع جهانی و چالش های ناشی از آن به بهترین نحو مواجه شوند و بالاترین سطح کارایی را در برخورد با آنها تضمین کنند. زیرا نظام حقوقی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند.

همچنین شیخ محمد بن راشد به اعضای جدید دادستانی تأکید کرد که همواره الگوی عالی در تثبیت مبانی عدالت، ارتقای ارزش های نیکویی و صداقت و حرفه گرایی بالا در اجرای قوانین باشند، در چارچوب یک نظام یکپارچه که هدفش صیانت از حقوق و تضمین کرامت انسانی است.

این مراسم سوگند قانونی با حضور معاون رئیس شورای قضایی دبی، محمد ابراهیم الشیبانی، دادستان کل امارت دبی، مستشار عصام عیسی الحمیدان، و دبیر کل شورای قضایی دبی، دکتر عبدالله سیف السبوسی برگزار شد.

همچنین شیخ محمد بن راشد، در مقام حاکم دبی، حکمی را برای تشکیل هیئت مدیره مرکز فضایی محمد بن راشد صادر کرد، با ریاست حمد عبید الشیخ المنصوری و با اعضایی چون یوسف حمد احمد الشیبانی، محمد عبدالله الزفین، حمید علی المحسن و منصور جمعه بوعصیبه.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا